الجمعة، 29 مايو 2009









فاكرين انتوا الراجل ده، كلنا شفناه وهو بيتشاهد، بس هو مامتش، اسمه محمد حمدي هو في مستشفى فلسطين دلوقت في الدور التاني
مش دي المشكلة، ولا المشكلة انه مصارينه فيها فسفور ولا ان رجله اتقطعت ولا انه مركب حنجرة وبيقول: "هنا ياضي" (انا راضي) "هنا هامد"
(انا صامد)
"هنا بهب الله"
أنا باحب الله... وبيقول: رجلي سبقتني على الجنة..انا شفتها على باب الجنة
المشكلة انه له اخ اسمه عادل حزيق (تقريبا مش شقيق او الاسم مركب مش عارفة) كان مرافق معاه، قاعد مع اخوه مش بيعمل حاجة غير يحميه ويدخله الحمام ويقرا قرآن
اتقبض عليه وهو في قسم العريش دلوقت عشان يرحلوه، اتقبض عليه ليه؟ مش عارفة؟ يمكن عشان كان بيقرا قرآن؟
انا مش عارفة اقول ايه؟ طبعا مافيش احتياج اني اقول ان واحد زي ده من غير رجل ولا مصارين ولا زور مش ممكن ابدا باي حال من الاحوال يبقى في المستشفى لوحده
بس مش عارفة اقول اكتر من كده ايه؟ مش عارفة اهزأ مين؟ اهزأني وللا اهزأنا وللا اهزأ اللي لسة شايفين بعنيهم ان ربنا فوق الكل، وان حتى اللي عليه ميت حارس ومقفول عليه باب من جوة باب ربنا بيوصل له ومافيش حد كبير عليه
اعمل ايه ياربي؟ ليه يقبضوا على المرافق اللي معاه؟ ويرحلوه ليه؟ ليه اصلا كده؟ ليه يعني؟ ليه؟
انا لو ينفع انا اسيب ماما واقعد معاه، بس هو محتاج راجل في الظرف ده، طب ما اخوه كان قاعد معاه يا ناس



عدد قراء رسائلنا





للاشتراك عبر أي بريد غير ياهوو أكتب بريدك
واضغط على كلمة اشترك الان

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق